2014. szeptember 28., vasárnap

Kritika#1-Író: Debi D. Cím: Werewolves or Vampires-a harc még csak most kezdődik

Cím: Werewolves or Vampires-a harc még csak most kezdődik
Író: Debi D.
Fent lévő részek száma: 11+a prológus

Fejléc: A fejléced gyönyörű! A felirat lehetett volna 3D hatású, de akkor meg nem lenne olyan szép. Szóval jó így, csak én üresnek érzem! A fejléc színe szép bézses-barnás. A háttérben nincs sok dolog, de ez teszi olyan egyedivé! Viszont én nem találok rajta, semmi vámpíros vagy vérfarkasos jelzőt, így csak a címről tudom megállapítani, hogy ebben a blogban lesz vámpír és vérfarkas.
Egyébként nagyon tetszik, főleg a szereplők elhelyezése, mérete és én úgy látom, hogy Lucyt valamivel 3D-sebbé tette Roxana.
Nagyon jó az összhang, csak a cím és a háttér egy kicsit szúrja a szemem, de nem vészes!
9 pontot kaptál ennél a résznél a 10-ből!

Kinézet: A designod szép, letisztult. Minden modul rendben van és a színek is harmonizálnak!
A szövegdoboz különösen tetszik, jó kis választás! Minden rendben van, nem tudok rosszat mondani!
10p

Könyvborító: A könyvborítót, ha jól láttam Nagy Dorina készítette. Nagyon szép, minden passzol egymáshoz, viszont miért kék? Valamelyik előző designodhoz kérted? Mert a blog színe és a kék szín nem illik össze. Én helyetted egy másik oldalba raknám, ha már megtartod, mert ott nem olyan feltűnő, hogy kék! Ezenkívül profi munka!
9p

Történet: A prológus rögtön megfogott. Nagyon jóra sikerült, egyszerűen imádtam! A következő fejezeteknél volt egy kis gubanc és nem értettem, hogy Lea akkor most vámpír vagy vérfarkas. De persze, mint a végén rájöttem, kihagytam pár sort ezért volt értelmetlen az egész számomra. A részek néha kicsit egyhangúra sikeredtek, de voltak köztük izgalmasak! A legjobb rész (legalábbis én így gondolom) az volt, mikor Lea múltjáról tudtunk meg pár dolgot, ami épp elég figyelmet vonzott magához.
Nekem tetszik a történet, ilyen vámpíros/vérfarkasos bloggal még nem találkoztam (mindezt jó értelembe)! Remélem sikerül a többi fejezetet még izgalmasabbra írnod!
9p
Jó blogolást és sok sikert a blogodhoz!
Neharagudj ha megbántottalak valamivel, nem állt szándékomban!

1 megjegyzés:

  1. Drága Jenna!
    Köszönöm szépen, hogy foglalkoztál a kritikával.
    xx Debi D.

    VálaszTörlés

Szablon wykonany przez Jill