2015. január 3., szombat

Soron kívüli kritika 1#

Halihó! 
Egy soron kívüli kritikával érkeztem, az írónak remélem nagy meglepetést okoztam ezzel. 
Tőlem lehet már rendelni design-t és fejlécet is. Várom a jelentkezőket.
A holló
Író: Natashia Churc
Műfaj: Harry Potter fanfic

Fejléc:  Majdnem "profi" munka. A cím túlságosan beleolvad a környezetébe, de nin vele más bajom. A színeket is jól használod, tetszik.
10/9pont

Design:  A modulok címeinek az első betűi nem tetszenek, nem kellett volna nagy betűkkel kiírni, és szerintem a színe is lehetett volna másmilyen, pl. sötétzöld, mert ha barna, akkor túlságosan is kiemelkedik. A moduloknak a szövege szinte olvashatatlan. Közelebb kellett hajolnom a képernyőhöz, hogy valamit el is tudjak olvasni. A modulok rendben vannak, csak én a cseréket legalulra raktam volna, szerintem úgy praktikusabb. Ezeken kívül minden rendben van.
10/7pont

Történet: Először is, nincs prológus, és prológus nélkül nem világ a világ, ahogy ezt én mondom. A prológus fontos. Elég egy kis tartalom is, akár csak egy ismertető a történetről, de alami kell. Találtam helyesírási hibákat, pl.: "Kinyújtott nyelvvel rohangáztam az udvarban, mikor észrevettem valami feketét", ezt így kellett volna: Kinyújtott nyelvvel rohangáltam az udvarban, mikor észrevettem valami feketét. És nem írtad le, hogy mi az a bizonyos fekete dolog. És ekkor összekavarodtak a fejemben a gondolatok, hogy akkor most mi van? Vagy hiba volt még, hogy: "Berohantam a garázsba és kihoztam egy lepkefogó hálót, akit aztán rátettem a vergődő hollóra és kihúztam a fagyos hó közül." Ezt így kellett volna: Berohantam a garázsba és kihoztam egy lepkefogó hálót, amit aztán rátettem a vergődő hollóra és kihúztam a fagyos hó közül. Itt is összezavarodtam és fel sem fogtam, hogy miről van szó. Ezekre majd kicsit jobban figyelj. De hagyjuk is a hibákat, nem szeretnék ezzel foglalkozni. Voltak szóismétlések, ezeket jobb lenne kihagyni, mert nem mindenki olvas így. Tudom nehéz, de engem is irritált.
10/8pont

Karakterek Kidolgozása: Hát, hol is kezdjem? Nem megy ez neked valami fényesen. Kicsit úgy éreztem magam olvasás közben, mintha én lennék aki írja, egy jellemtelen lány, akinek van egy jellemtelen hollója, meg a jellemtelen legjobb barátja, Oliver. Na de ide többet nem tudok írni. Csak annyit, hogy ez neked nem az erősséged.
10/3,5pont

Össz. pontszám: 40/27,5pont

1 megjegyzés:

  1. Kedves Alpha!
    Köszönöm a "váratlan" kritikát, igyekszem a hibákat kijavítani! :)
    Natashia

    VálaszTörlés

Szablon wykonany przez Jill