2014. szeptember 29., hétfő

Kritika#2


Cím: Kutyaként a világ
Írók: Dorothy Fox és Jenna Potter 
Fent lévő részek: Első fejezet mind a kettő szemszögből 

Kinézet:  Az oldalfejléc szép, de rakhattatok volna bele valami cifrább dolgot is.(Nem is passzol a történethez, mivel teljesen más fajta kutyák vannak rajta) Ahogy láttam csak a chat és az információs szövegdoboz hiányzik a modulok közül,  minden más, fontos megvan. A "Fejezetek" menüpontban nincsenek leírva, hogy mely részek vannak már fent. A "Kutyák" menüpontban nincs benne Redfools és Leo. Ez nagy hiányosságnak számít, hiszen ők is szerepeltek a történetben. Szerintem az "Archívum"  modult legalulra kellene rakni,  a "Jelentkeztem" modult pedig fölé. A "Lábnyomok"  és a "Menhely" modul jó helyen van ott ahol van. De persze nem kell változtatni rajta, ha nem akartok. 
Itt 8 pontot kaptatok a 10-ből.


Történet:  Először furcsállottam,  hogy kutya szemszögből írtok,  de az "1. Új gazda" felénél már nem volt olyan szokatlan. Nagyon jó történet. Nekem nagyon tetszik. Alig-alig találtam benne helyesírási hibákat. Nem igazán értettem a megküzdős részt, túl sok dolog történik egyszerre. Amikor Polly beszélt, akkor éreztem benne egy kis gúnyt, ami nem tetszett. Gondolom direkt így akartad, hogy legyen valami gúny a kutyában. Talán még az volt fura, hogy Adam úgy hívta oda magához Henryt, mintha kutya lenne. Az oké, hogy Bella nem figyel oda, mikor a házaspár beszél, de attól még hallania kéne mit mondanak, így neked is le kellett volna írnod.
07/10
Remélem nem bántottalak meg benneteket semmivel! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szablon wykonany przez Jill