2014. október 25., szombat

Magány, avagy Jenna nem jelentkezik

Kedves olvasóink!
Azt véltem felfedezni, hogy Jenna most már alig jelentkezik. :c Sosem ír vissza facebookon, nem ír bejegyzéseket. Nem akarok semmi rosszra gondolni. Remélem a lehető legjobban van, csak sok tanulni valója van, elromlott a gépe stb. Minden esetre, ha valamit tudtok, szóljatok nekem(ne másnak)!





 Most kaptam tőle az értesítést amiben ez áll:
Szia! Nagyon sajnálom, hogy így eltűntem, minden közbe jött na de itt vagyok és nagyon köszönöm, hogy aggódtál értem :))) (ha esetleg érdekel, hogy mi jött közbe : a számítógépem bemunta az unalmast és most épp javítják, nagyon sokat kellett tanulni a fránya törit és fizikát, és a telóm napok óta nem kapcsolt be, de amint kiderült, a töltőm nem működött rendesen és azért lemerült)
By:       
Alpha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szablon wykonany przez Jill