2014. november 17., hétfő

Új erő, új név és új design

Hello kedveskéim! 

Na vajon ki van itt? Nagyon sajnálom, hogy eltűntem és nem segítettem a blogolásbam kedves szerkesztőtársamnak, de sajnos a gépem fogta magát és teljesen leállt. Mára már sikerült megcsinálni a szervízesnek, de még mindig makacskodik néhány dologban, de itt vagyok! Mostantól mindenki számíthat rám, már amennyire tud, mert hát azért itt van az iskola! 

Emelett a design is megújult, remélem mindenkinek tetszik és a szerkesztőtársamnak is! Most én csináltam meg a designt, na nem azért mert az előző nem tetszett, hanem mert ideje volt váltani! 

És a nevem is megújult! Leváltotta  egy kicsivel egyedibb névre, hogy ne legyek már nagyon sablonos, így most csak egy kicsit sablonos névvel vagyok felszerelkezve! 

Legyetek rosszak és jó tanulást! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szablon wykonany przez Jill